28 mai 2012

SCRISOARE PENTRU DOMNUL MINISTRU AL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII

   Zilele trecute am adresat o "scrisoare" domnului ministru al Transporturilor si Infrastructurii cu privire la primul concurs, desfasurat anul trecut, organizat de catre M.T.I. - I.S.C.T.R. pentru ocuparea a 250 posturi inspector de trafic. Scrisoarea cuprinde, bineinteles in opinia mea, principalele nereguli - cuvantul este prea bland - din organizarea si sustinerea acestui concurs. Am facut acest lucru in speranta sa nu se mai repete ceea ce s-a intamplat atunci si in ideea de a informa un fapt consumat, pentru ca prea multa lume se lamenteaza pe un ton nevinovat: n-am stiut, habar nu am, daca stiam sigur luam masuri,etc. Daca intereseaza pe cineva, poate gasi continutul acesteia in contul meu deschis pe google+.
   Cand nu are omul ce face isi gaseste....

Un comentariu:

  1. Ca orice simplu muritor astept si un raspuns. Atunci cand il voi primi, ca asa ar fi normal, o sa-l fac public.

    RăspundețiȘtergere