3 decembrie 2014

IMAGINI HAIOASE 17

     Plimbările mele pe cărările Internetului și corespondența prin e-mail cu prieteni adevărați sau virtuali mi-au dezvăluit multe fotografii amuzante, unele prin ridiculul sau comicul situaților, poze nostime și ilare sau într-un cuvânt imagini haioase. După ce le-am împărtășit mai întâi cu prietenii de pe Facebook, adăugându-le un scurt comentariu propriu, am decis să le public și aici, într-o serie mai lungă. Sper că o să vă placă!

1980 vs 2013

Bomboane invizibile 

Bucle cu franzelă 

Bărbații - ajutor pentru femei 

Ceai ad-hoc 

Coarne - Nu-i mereu pentru cine se pregătește, ci cum se nimerește.

Comparație – Kia vs Nokia

Conservă de conservă 

E timpul să schimbați banca! 

Frumusețe și apă 

Gunoieri civilizați 

La un pahar de bere 

Meci de fotbal 

Mi-am așezat fundul pe cap...

O păsărică de la mare 

Cine este la volan? Pentru profani Pi = 3,14…

Pod improvizat 

Pâinici - Respectați îndemnul: 3 mese regulate pe zi.

Români în SUA 

Transport container(e) 

Nu vă luați după umbre...

În sfârșit, am căzut prețurile la carburanți! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu