Multe companii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele însele, la produsele și serviciile lor. În multe cazuri, firmele folosesc postere publicitare și sume imense de bani.
Posterele pot fi folosite în multe scopuri, fiind de multe ori modalități de promovare ale ideilor și programelor celor ce se ocupă cu publicitatea, în special pentru evenimente muzicale sau filme, propaganda sau a unor diverse grupări ce încearcă să transmită un mesaj. Un poster se lipește, de obicei, pe o suprafață verticală și este compus atât din elemente grafice cât și din text, deși un poster poate fi complet grafic sau complet compus dintr-un text. Posterele sunt realizate în așa fel încât să atragă privirile și în același timp să transmită o anumită informație sau un anumit sentiment.
Am câteva exemple de postere publicitare remarcabile prin creativitate, referitor la analogiile făcute.
1. Mondo pasta: atât de bună încât nu poți renunța la ea.
2. Tampax: un baraj la fel de puternic și eficient ca barajul Hoover.
3. Target: un sutien proiectat special pentru a ridica, a sprijini și pentru a diminua presiunea de pe sânii mamelor care alăptează.
4. Grădina zoologică din Buenos Aires: ne-au sosit cangurii!
5. Minery - Foot Care: ai grijă de picioarele tale ca de propriul copil.
6. Pure yoga: lecții de yoga
7. Viagra: ridicăm întreaga lume (chiar și turnul din Pisa devine drept).
8. Timotei: spuma care aranjează chiar și coama leilor.
8. Post-it: pentru nimicurile pe care le uiți (un serviciu elegant pentru cei care nu pot să-și amintească, în dimineața următoare, numele persoanei cu care s-au culcat).
9. Hyundai Coupe: de la 0 la 100 km/h în numai 8,4 secunde.
10. Bic: aparatele noastre de ras taie orice.
Nu ratați să vedeți și un alt gen de publicitate: șocantă și incisivă, realizată tot cu ajutorul unor postere publicitare și publicitatea care se poate realiza pe scări.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu