Coca-Cola face o încercare spectaculoasă pentru a-și impulsiona vânzările. Îmbuteliatorului principal al companiei în Europa - Coca-Cola Enterprises - a emis la sfârșitul lunii iunie a.c. un raport care identifică o varietate de moduri prin care poate crește vânzările în următorii cinci ani în Europa.
Pornind de la premiza că micul dejun este o “masă completă", adesea menționat ca fiind cea mai importantă masă a zilei, și că aproximativ un sfert din toate băuturile consumate într-o zi sunt se beau înainte de ora 10, raportul a căutat un răspuns la întrebarea: "Cum putem motiva oamenii ca alte băuturi răcoritoare, cum ar fi piureuri din fructe, sucuri și alte produse naturale să fie o parte din ritualul de dimineață comun, în același mod cum cafeaua și ceaiul sunt acum?" Compania din Atlanta își propune să-și diversifice producția în Europa câștigând astfel mai mulți clienți.
Raportul este optimist și vine în urma unei scăderi a consumul de băuturi acidulate în țările dezvoltate, precum și în SUA, pe fondul temerilor că acestea produc o creșterea în greutate. La fel ca rivala Pepsi, Coca-Cola a încercat să combată criticile angajându-se în lupta împotriva obezității, prin produse, la fel de bune la gust, dar care folosesc îndulcitori naturali. Cu toate că băuturile acidulate rămân produsele reprezentative pentru ambele companii, acestea sunt în căutarea de alte produse. Primul pas l-au făcut cu băuturile pentru sportivi și cu ape naturale îmbuteliate.
Coca-Cola Enterprises vede o oportunitate în Europa, raportul constatând că nu există băuturi răcoritoare concepute ca băuturi "de relaxare", așa cum există în Japonia și SUA. Alte modalități de a crește vânzările includ băuturile răcoritoare ușoare pentru adolescenți, la prețuri potrivite, care să fie servite în diverse locuri, cum ar fi sălile de cinema.
Raportul constată că oamenii doresc să fie mai sănătoși și de aceea beau mai multă apă (apa de la robinet și băuturile calde fiind cele mai comune băuturi la domiciliu), dar băuturile răcoritoare pot oferi alternative gustoase pentru sănătate.
Sursa : Daily Mail
_____________________________________________________________________________________________________
Cu un click, citiți neapărat și :
- Vita are cal sau cal în vită
- Casa dinamică
- Top orașe 2012
- Meduza nemuritoare
- La microscop
- Cutia finlandeză
- Manual pentru turiști
- Testamente neobișnuite
- McDonald's
- Consumul mondial de cafea
______________________________________________________________________________________________________
By Dan Caragea; Constanța, România
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu