18 septembrie 2014

LOGO-URI NOI PENTRU 2014

     Asa cum spuneam și anul trecut, un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. El poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente, iar în context legal logo-ul este marca înregistrată a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. De obicei, agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo reprezentativ, care trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.
     În continuare, iată câteva mărci de renume care și-au schimbat logo-ul anul acesta (în partea dreaptă fiind cel nou):

1. Bacardi

          Bacardi vechi                              Bacardi nou

2. PayPal

          PayPal vechi                              PayPal nou

3. Black & Decker

          Black & Decker vechi                              Black & Decker nou

4. Lipton

                    Lipton vechi                              Lipton nou

5. Cadilac

           Cadillac vechi                              Cadillac nou

6. Inter Milano

          Inter Milano vechi                              Inter Milano nou

7. Reebok

          Reebok vechi                              Reebok nou

8. Visa



          Visa vechi                              Visa nou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu