Asa cum spuneam și anul trecut, un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. El poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente, iar în context legal logo-ul este marca înregistrată a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. De obicei, agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo reprezentativ, care trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.
În continuare, iată câteva mărci de renume care și-au schimbat logo-ul anul acesta (în partea dreaptă fiind cel nou):
1. Bacardi
2. PayPal
3. Black & Decker
4. Lipton
5. Cadilac
6. Inter Milano
7. Reebok
8. Visa
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu