După primul șoc al publicității agresive, vă propun spre vizionare alte afișe și postere ingenioase, care, printr-un aspect, zic eu potrivit, îmbinat cu un mesaj incisiv, pe alocuri chiar tăios, transmit un mesaj puternic, cu dublu înțeles, care ne pune pe gânduri. Acest gen de publicitate mai agresivă are rolul de a ne proteja de capcanele zilnice ale vieții sau pe care ni le întindem singuri, protejându-ne integritatea fizică sau chiar viața.
Nivea – pentru că viața ne face riduri.
Fitness
Rolă pentru scame.
Până nu este prea târziu (WWF - World Wide Fund for Nature - este o organizație non-guvernamentală pentru conservarea naturii și restaurarea ecologică a mediului natural).
Hrănește-ți pisica cu instincte.
15 km pătrați de pădure tropicală sunt tăiați în fiecare minut.
Unele lucruri nu pot fi acoperite.
Wonderbra – potrivire naturală.
Glassex
Nu scrie mesaje în timp ce conduci!
FedEx Express
Nike
Durex (extra large).
Înfricoșător / mult mai înfricoșător.
Centura de siguranță te ține în viață.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu