12 august 2015

SOLUȚIA PENTRU 9 COPACI PE 10 RÂNDURI

     Aceasta este, zic eu, cea mai simplă variantă de rezolvare pentru problema celor 9 copaci pe 10 rânduri. Explicațiile cred că sunt de prisos, dar trebuie să menționez că varianta aceasta de răspuns poate ocupa cea mai mică suprafață de plantare sau de aranjare.

9 copaci pe 10 rânduri

     Așa cum am spus anterior, problema nu are o singură soluție. O altă variantă interesantă de răspuns, pe care am prelucrat-o puțin, am găsit-o pe Gizmodo. De asemenea, și varianta în oglindă a imaginii de mai jos este o altă posibilitate de rezolvare. De data aceasta suprafața de aranjare (plantare) este mult mai extinsă.

Rezolvare 9 copaci pe 10 rânduri

     Dacă v-am captat atenția, poate o să găsiți și alte variante de răspuns (soluții) pentru problema celor 9 copaci pe 10 rânduri. Vă aștept cu deosebit interes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu